021-28427970 09120128291

لیست خطا بنسره بوتان

بوتان

لیست خطا بنسره بوتان

ارسال شده توسط مدیر سایت

لیست خطا بنسره بوتانلیست خطا بنسره پرو بوتان

در این قسمت میتوانید لیست خطا بنسره بوتان را مشاهده نمائید.

شماره خطاشرح خطا
10قطعی گاز - خرابی میل یونیزه
11انفجاری روشن شدن
20کلید حرارتی
21خرابی یا قطع سنسور روی مشعل
22سنسور دود
30خرابی فن و کلید ایمنی دود بعد از 1 دقیقه
31خرابی فن و کلید ایمنی دود بعد از 1 دقیقه
40پایین بودن فشار آب بیشتر از 1 دقیقه
41پایین بودن فشار آب کمتر از 1 دقیقه
42خرابی ترنسدیوسر فشار آب
59-51خرابی برد کنترل
60خرابی NTC مصرفی
71خرابی NTC گرمایش
77خرابی NTC گرمایش از کف

 

14 دیدگاه برای“لیست خطا بنسره بوتان

  1. با سلام
    پکیج منزل ما بنسر پرو بوتان هست دیروز خطای JO روی آن ظاهر شده است که گویا مربوط به نمایشگر یا کابل ارتباطی آن است. با تعمیرکار تماس گرفتم راهنمایی درستی نکرد. آیا میتوانید مرا راهنمایی کنید که چکار کنم؟ آیا برد نمایشگر سوخته یا مشکل جزیی است؟ چون اگر برد سوخته باشد هزینه سنگینی دارد. با تشکر
    ۰۹۱۷۱۳۵۸۳۷۶

    1. با سلام و احترام خدمت شما و تشکر ازینکه مارا انتخاب نموده اید
      دوست عزیز به شما پیشنهاد میکنم با شرکت بوتان تماس حاصل فرمایید.

  2. سلام پکیج بنسره در منزل استفاده میشه ارور ۲۲ میده وقتی دمای اب رو بالا می برم تعمیرکار میگه ایراد از دود کش منم سر دود کش همه نوع استاندارد رو پیاده کرده از بلند کردن ارتفاع تا نصب کلاهک h وعایق کاری لوله دود کش حتی تست دود کش هم کردم روزنامه ای که اتش زده بودم رو بافشار سریع کشید بالا وعالی بود دقیقا مشکل از چیه الان خونه سرده نمیشه درجه رو برد بالا

    1. با سلام خدمت شما رامین عزیز
      ارتفاع دودکش چند متر هست؟ مهمترین عامل در کشش دودکش ارتفاع اون هست که میبایست لحاظ بشه !
      همچنین فرض رو بر این میگیریم که مسیر دودکش رو هم کاملا تست نمودید و از عدم انسداد اون خیالتون راحته.
      با این اوصاف اگر دودکش هیچ مشکلی نداشته باشه باید دید آیا واقعا دمای دودکش دستگاه بالا میره و اگر میره باید دید چه مقداریه.
      شاید سنسور دود ایراد داشته باشه.
      بهترین راه استفاده از یک تکنیسین متخصص در این زمینه ست زیرا بحث دودکش بسیار مهم و حیاتیه.
      با تشکر از شما که ما را انتخاب نمودید.

  3. خدا خیره این سرویسکارتون آقای **** رو بده
    مشکل ما رو بعد از ۲ هفته تماس با شرکت بوتان حل کرد.
    این بنده خدا اومد سریع مشکل رو حل کرد و رفت . خدا پدر مادر شما هم بیامرزه با این کاری که انجام میدین. ما که از این شرکتای تولیدکننده خیری ندیدیم.
    بازم تشکر

  4. سلام و عرض ادب و احترام من آبگرکنم بنسرپرو بوتان هست چند وقت بود شیر حمام دوش را باز میکردیم خاموش میکرد تعمیرکار آمد یک قطعه فلزی مکعب مستطیل از پشت آبگرمکن باز کرد برد و آورد و باز هم خاموش میکند ۱۵۰ هزار تومان هم گرفت میخواستم بدانم اولا آیا این ایراد به آن قطعه برمیگردد یا نه و ثانیا چقدر باید می گرفت ۱۵۰ هزار تومان زیاد نبود ؟ و ثالثا الآن ایرادش از چیه باز خرجم ندارند ممنون از پاسختان من در شهرستان هستم

    1. سلام دوست عزیز
      آیا فقط با بازکردن آبگرم مصرفی پکیج خاموش می‌شده است یا خیر؟ در اینصورت احتمالا قطعه تعوبضی منبع انبساط بوده است. بررسی بفرمایید فشار دستگاه پس از تنظیم شدن کم میشود یا خیر؟

      1. بله با باز کردن آب گرم دوش خاموش میشود و از شیرهای آشپزخانه و توالت تا کنون چنین حالتی رخ نداده ، لطفن بفرمائید آن قطعه مکعب مستطیل فلزی که از داخل و پشت آبگرمکن باز کرد چه بود و برای چه باز شده ممنون از بذل محبت شما

      2. قطعه ای را عوض نکرد بلکه همان مکعب مستطیل که عرض کردم برد و گفت شستشو دادم و همان را آورد تقریبا اگر اشتباه نکنم آن قطعه ۱۰ در۶ سانت بوده به قطر حدود ۲ و نیم سانت

        1. علیرضای عزیز
          به احتمال زیاد تکنیسین مبدل ثانویه پکیج را شستشو داده است.
          با توجه به مشکلی که از ابتدا برای دستگاه شما پیش آمده است چند مورد امکان دارد:
          ۱- عدم گردش کافی آب گرم مصرفی یا آب شوفاژ در مبدل ثانویه
          ۲- تنظیم نبودن شیر کنترل گاز
          ۳- عدم گردش کافی در مبدل اولیه یا مسیر مبدل اولیه به ثانویه
          با توجه به اینکه دستگاه پکیج در حالت آبگرم مصرفی بیشترین طول شعله و توان را دارد می بایست حرارت جذب شده از شعله به خوبی به آبگرم مصرفی انتقال یابد.
          راهکار حل مشکل شما :
          ۱- در صورت شستشوی صحیح و بدون نقص تکنیسین مشکل ۱ حل شده است.
          ۲- شیر کنترل گاز می بایست بخوبی تنظیم شده باشد تا با ماژولاسیون صحیح از خاموش شدن مشعل جلوگیری شود.
          از عدم گرفتگی مسیر مبدل اولیه می بایست مطمئن شد.
          در صورتی که مشکل شما حل نشد کارشناسان ما جهت راهنمایی بیشتر آماده ارائه خدمت به شما می باشند.

          1. سلام و عرض ادب و احترام از اینکه حوصله فرمودید و پاسخ مرقوم داشتید بی نهایت سپاسگزارم البته اگر به مشکل برخورد کردم مصدع اوقات شریف میشوم همواره در سایه الطاف حضرت دوست ایزد منان جل جلاله سالم و استوار باشید ارادتمند شما سید علیرضا رئیسی

    1. دوست عزیز
      بهترین کار گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایشه. البته میتونید درخواست بدید تا نسخه تصویری رو براتون ارسال کنیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *